Friday, June 12, 2009

Tag!

1) Bekas kekasih saya adalah
* Minho..tapi saya akan sentiasa memerhati dan menjaga dia dari jauh...

2) Saya sedang mendengar
* suara anak menakan saya...

3) Mungkin saya patut
* buat report saya cepat2 dari buat tag ni...hehehe...kena submit today tapi xde mood nak wat la.

4) Saya suka
* kaum Adam yang berbangsa Korea dan menyanyi dlm group (n_n) , jalan2 dan makan.

5) Sahabat-sahabat saya
* ada banyak. dari Subang,Ipoh,Jitra,Sg. Petani dan UIA, tapi hampir 92% lost contact. hahahaha...macam mana ni~

6) Saya tak faham
* kenapa orang selalu kata saya sombong. saya sbenarnya seorang yang peramah, kelakar dan baik hati.

7) Saya kehilangan
* telefon kesayangan saya. huhu~sedihnya...

8) Ramai yang berkata
* saya ni sombong. Saya sebenarnya seorang yang peramah, lawak, manis dan baik.

9) Cinta itu adalah
* permulaan bagi kejujuran dan kadang kala pembohongan dimana toleransi dan komunikasi adalah penting. definisi saya terlalu teknikal kerana saya tidak dilamun cinta lagi. harap sila memahami.hehe~

10) Disuatu tempat, seorang sedang...
* menunggu saya submit report.

11) Saya akan cuba
* kurangkan berat badan dengan bersenam dan berenang...Hanis~jgn lupa ajar aku brenang ye!

12) Ayat selamanya membawa maksud...
* apa ni...saya x paham.

13) Telefon bimbit saya
* adalah W80i berwarna putih kepunyaan abang saya.

14) Bila saya terjaga
* terus saya ikat rambut dan kemas katil.

15) Saya paling meluat
* orang yang tak menepati masa.
* tengah saya semangat nak berchit-chat atau download videos yang lagi 10 saat nak siap, internet ada probs. hei, geram betul!
* tumbuh jerawat baru. sama macam mama n Hanis! besala, hawa.
* orang yang mengutuk saya bila ada kawan. bila kawan dia xde, terkedek2 datang cari saya.

16) Haiwan paling comel yang pernah saya temui
* anak kucing! dulu, saya ada kucing jantan nama Mei. selepas itu, ada anak kucing datang rumah saya. saya bagi nama dia Mei Mei. tapi, Mei rogol Mei Mei, Mei Mei pun mengandung. anak2 Mei Mei seekor je hidup. Saya pun jaga. Dia hidup sehari je, tapi saya sempat bagi nama, iaitu Anak Mei Mei. Mei dan Mei Mei saya tinggalkan di Sg. Petani sebab depa xnak naik keta ikut pindah. sedihnya~

17) Malam ini saya akan
* download videos dan musik dan ym.

18) Ketika anda melihat cermin pada hari ini
* kulit dah makin kusam. xpakai produk katakan.

19) Saya betul-betul inginkan
* Jung Yunho. lelaki idamanku. saya boleh bayangkan betapa bagusnya dia sebagai seorang bapa...

20) Siapa yang anda ingin tag
* sesiapa pun xpe.

No comments: